Financial Times hlásí vzestup značky Pioneer Investments

Na titulní straně magazínu FTfm ze dne 13. února byl publikován nejnovější průzkum v oblasti fondů, do kterého se zapojili profesionálové zodpovědní za 80% prodejů fondů třetích stran v Evropě. Průzkum potvrdil vzestup značky Pioneer Investments. Pioneer Investments se posunula o 10 příček mezi 30 nejlepších celoevropských značek a na trhu je vnímána jako synonymum stability a vyspělosti.

Článek tak potvrdil komentáře deníku Frankfurter Algemeine Zeitung z minulého týdne, kde Diana Mackay, ředitelka Fund Buyer Focus, uvedla: „Značka Pioneer Investments si polepšila o 10 míst - vrátila se tak na vyšší pozici po propadu z obav, že bude prodána. Její jméno je na trhu známo už velmi dlouho.“

Tento průzkum ocenil naše aktivity ohledně postavení značky na trhu a zdůraznil, že zájemci o koupi fondů hledají v prostředí nepředvídatelných tržních podmínek důvěryhodné protistrany, které nabízejí spolehlivost a vynikající služby. Zatímco v minulosti pro ně byl vodítkem produkt, dnes je pro třetí strany po celé Evropě nejdůležitější značka. S rostoucí komplexností produktů nabývá na významu důvěra vůči značce.

Za zmínku také stojí, že podle průzkumu Fund Buyer Focus se mění jednotlivé prvky, které přispívají k síle značky. Zájemci o koupi fondů třetích stran vyhledávají správce aktiv, kteří dobře znají místní poměry a dokážou se přizpůsobit podmínkám trhu.

Průzkum tak potvrdil důležitost nového positioningu značky, který je klíčovým prvkem strategického plánu. K tomuto cíli přispívá i snaha Pioneer Investments vytvořit postupně tzv. Knowledge Powerhouse.

Co je FTfm?
FTfm je základním měřítkem pro odvětví globální správy fondů. Poskytuje zprávy, trendové analýzy, rozhovory a sledují ho nejvýznamnější světoví správci aktiv i institucionální investoři. FTfm je součástí Financial Times a informace z něj čerpá 36% všech čtenářů Financial Times (1,4 milionů čtenářů).

Pioneer Investments