Výkony a vytrvalost Lukáše Bauera vybízí ke vstupu do světa investic

Investiční společnost Pioneer Investments spouští se začátkem ledna novou reklamní kampaň. Její tváří je český olympionik Lukáš Bauer, se kterým firma dlouhodobě spolupracuje. Motto, které spojuje oblast vrcholového sportu se světem investic, zní „vytrvalost, výkon, vítězství“. Lednová kampaň se objeví v celorepublikových sítích rozhlasových stanic, na frekventovaných outdoorových plochách a na reklamních nosičích v pražském metru.

Kampaň, která kreativně využívá paralel mezi investováním a běžeckým lyžováním, staví na třech základních heslech, která jsou oběma světům společná: Vytrvalost, Výkon, Vítězství. Společnost Pioneer Investments ji připravila ve spolupráci s AG Geronimo a jejím cílem je přiblížit investování široké veřejnosti a v produktové rovině pak ukázat na výhodnost dividendových fondů.

„S Lukášem spolupracujeme již druhou sezónu jako hlavní partner jeho laufařského týmu PIONEER Investmets – CRAFT a jsme rádi, že oběma stranám přináší toto partnerství pozitivní výsledky. Zapojit ho do naší komunikační kampaně bylo proto logickým vyústěním této plodné spolupráce. Lukáš reprezentuje naší značku stejně obdivuhodně, jako reprezentuje Českou republiku v běhu na lyžích. Věříme, že i s jeho pomocí se nám podaří přiblížit investování široké veřejnosti a ukázat, že vytrvalost skloubená s kvalitním výkonem přináší své ovoce nejen ve sportu,“ komentuje kampaň Dana Kryńska, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments ČR.

Kampaň bude od začátku ledna nasazena v celorepublikových sítích rozhlasových stanic, kde využije vysoké poslechovosti cílovou skupinou. Rozhlas zároveň umožní kreativně pracovat se zvukovými atributy lyžařských závodů. Vhodným doplněním pak budou outdoorové plochy na frekventovaných komunikacích a cíleně pro region Prahy přibudou i nosiče na všech trasách metra.

Ukázka outdoorové reklamy:


Ukázka reklamy pro pražské metro: