Vítěz dětské soutěže Pioneer Investments získal od Zlaté rybky kolo

V červnu a červenci proběhla na stránkách www.pohadkovabudoucnost.cz soutěž o atraktivní ceny. Účastníci soupeřili o nejvtipnější fotografii svých dětí. Cílem hry bylo podpořit nový investiční program pro děti Zlatá rybka od Pioneer Investments. Lidé, kteří obrázky shlédli, rozdělili mezi dvacet osm soutěžních fotografií téměř šedesát tisíc hlasů. Ze slavnostního předání cen, které proběhlo koncem srpna, si výherkyně odvezla dětské kolo v hodnotě 5 tisíc korun.

„Dětská soutěž byla vyhlášena 1. června, zároveň s uvedením nového investičního programu pro děti na trh a v tentýž den odstartovala také marketingová kampaň na jeho podporu,“ říká Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments ČR, a dodává: „Tento komunikační mix se nám osvědčil. I paní Hana Paroulková, výherkyně dětského kola, se o soutěži dozvěděla z billboardu, kolem kterého jezdila do práce. Je to sympatická maminka dvou malých kluků a kolo bude příjemným narozeninovým překvapením pro jednoho z nich.“


Vítězná soutěžní fotografie získala 15 403 hlasů a její autorka, paní Hana, si odvezla domů dětské kolo v hodnotě 5 000 korun. Druhý výherce získal nafukovací člun v hodnotě 3 000 korun a za bronzovou příčku si autor soutěžní fotografie odnesl poukázku do hračkářství v hodnotě jednoho tisíce korun.

Interaktivní webové stránky www.pohadkovabudoucnost.cz jsou nejen zdrojem informací o Zlaté rybce, investičním programu pro děti, ale návštěvníci zde najdou i sekci zábavy pro děti. „Chceme, aby stránky naše klienty oslovovaly trvale, a proto chystáme i do budoucna další soutěže a zajímavá zpestření,“ komentuje Dana Řezníková.

Webové stránky shlédlo za první měsíc, kdy probíhala komunikační kampaň na podporu Zlaté rybky, přes 15 500 návštěvníků. Soutěž přitom byla nejnavštěvovanější stránkou. V těsném závěsu pak byly v zájmu návštěvníků informace o Zlaté rybce.

Pioneer Investments, Praha